Google Ads (AdWords) jest jednym z najskuteczniejszych systemów reklamy internetowej. Dzięki niewielkim kosztom finansowym możesz pozyskać wielu nowych odbiorców Twojej strony. Jeśli jeszcze nie wiesz, na czym polega reklama w Google – nadrób zaległości!

Reklama Google Ads (AdWords) – tajniki najczęściej wybieranej reklamy Google

Google Ads (dawniej AdWords, a inaczej linki sponsorowanepłatna reklama w wyszukiwarkachpłatne wyniki wyszukiwania) to najczęściej wybierana forma reklamy internetowej. Dzięki różnym formatom, które może przybrać, miejscom wyświetlania czy precyzyjnemu targetowaniu (wiek, płeć, miejsce zamieszkania użytkownika), możemy z nią dotrzeć do osób, które będą zainteresowane naszą ofertą – tym właśnie reklama w Internecie różni się od reklamy tradycyjnej.

Reklama w Google – sieć wyszukiwania

Reklama w sieci wyszukiwania jest najczęściej wybieranym formatem Google Ads. Jest to idealna forma dla osób, które działają lokalnie, ale także dla tych, których produkty są już dobrze znane użytkownikom. Dzięki precyzyjnemu dopasowaniu reklam naszych produktów czy usług do preferencji użytkowników, będziemy mogli trafić do osób, które faktycznie będą nimi zainteresowane, przez co nasz budżet się nie “przepali”.

Kampania Google Ads (AdWords) – sieć reklamowa

Dzięki sieci reklamowej Google możesz docierać ze swoimi reklamami do osób, które jeszcze nie wiedzą, że szukają właśnie Twojego produktu  to idealny sposób na budowanie świadomości marki oraz rozpoznawalności w Internecie. Sieć partnerów Google to ogromna ilość witryn, które pomogą trafić Twojej reklamie do osób na wczesnym etapie, czyli np. podczas przeglądania ich ulubionych stron internetowych.

Kampanie linków sponsorowanych – reklamy produktowe

Kampania produktowa pozwala na bezpośrednie prezentowanie produktów w wynikach wyszukiwania. Oprócz tekstu, przy reklamie wyświetli się zdjęcie produktu, cena, a także krótki opis sklepu, dzięki czemu będziesz mógł uniknąć przypadkowych kliknięć, a pozyskasz jedynie zdecydowanych użytkowników.

Reklama Google Ads (AdWords) – remarketing

Dzięki remarketingowi trafisz do klientów, którzy już wcześniej byli zainteresowani Twoją ofertą – nie daj o sobie zapomnieć!

Jak widzisz, Google oferuje wiele formatów reklam – dzięki mojej pomocy, wybierzemy najbardziej optymalny dla Twojego biznesu!