Optymalizacja Google Ads pod względem lokalizacji

W tym poradniku pokazuję w jaki sposób optymalizować kampanię Google Ads zmieniając parametry ustawień lokalizacji. Sterując stawkami, zawężając bądź wykluczając lokalizacje, można w znaczy sposób usprawnić swoją reklamę.

Harmonogram reklam Google Ads – czyli sposób na efektywne wydawanie budżetu

W tym materiale pokazuję jak optymalizować kampanię Google Ads uwzględniając harmonogram reklam. Wyjaśniam jak wybrać dni i godziny wyświetlania reklamy tak, żeby przyniosła ona możliwie najwięcej konwersji.

Optymalizacja Google Ads – sprytny sposób na wykluczenia słów kluczowych

W tym materiale pokazuję jak sprawnie wykluczać słowa w przypadku, kiedy w sekcji „wyszukiwane słowa” pojawia się ich bardzo dużo.

Kampania Google Ads tylko na komórki? Poradnik optymalizacji

W tym materiale pokazuję w jaki sposób sterować budżetem kampanii w zależności od urządzenia na którym pojawia się reklama Google Ads. Przedstawiam również sposób prowadzania osobnych kampanii na komórki i komputery.

Instalacja Google Analytics 4 oraz Universal korzystając z GTM

W tym materiale pokazuję w jaki sposób korzystając z Google Tag Manager poprawnie zainstalować na stronie nową wersję Google Analytics oraz poprzednią (obowiązującą do lipca 2023 roku).

Przesłanie formularza cz3 – konwersja w Google Ads mierzona w oparciu o widoczność elementu

W tym materiale krok po kroku pokazuję w jaki sposób ustawić mierzenie konwersji w Google Ads jakim jest przesłanie formularza. Korzystam z reguły opartej o widoczność elementu, żeby ustawić tag w Google Tag Manager.

Przesłanie formularza cz2 – konwersja w Google Ads mierzona dzięki gotowej regule w GTM

W tym materiale krok po kroku pokazuję w jaki sposób ustawić mierzenie konwersji w Google Ads jakim jest przesłanie formularza. Korzystam z gotowej reguły w Google Tag Manager.

Przesłanie formularza cz1 – konwersja w Google Ads mierzona dzięki stronie podziękowania

W tym materiale pokazuję w jaki sposób ustawić mierzenie konwersji w Google Ads jakim jest przesłanie formularza. Jako przykład podaję sytuację, gdzie po wysłaniu formularza ładuje się strona z podziękowaniem.

Słowa kluczowe a ilość konwersji – czyli jak wycisnąć więcej z kampanii Google Ads

W tym filmie pokazuję jak optymalizować kampanię Google Ads sprawdzając konwersje dla poszczególnych słów kluczowych. Pokazuję jak zwiększyć ilość zapytań o klientów poprawiając wydawania budżetu na poszczególne frazy.

Wykluczenia słów kluczowych w Google Ads – czyli jak nie marnować budżetu

W tym materiale przedstawiam wykluczenia słów kluczowych oraz w jaki sposób efektywnie wykorzystywać je w kampaniach.

4 największe błędy w kampaniach Google Ads – zobacz jak ich uniknąć

W tym materiale przedstawiam moim zdaniem 4 największe błędy z jakimi się spotykam robiąc audyty kont Google Ads

Więcej kliknięć w Google Ads – czyli jak poprawić współczynnik CTR

Dowiedz się czemu poprawa współczynnika CTR jest ważnym czynnikiem optymalizacji kampanii Google Ads. Krok po korku pokażę o co należy zadbać, żeby CTR był na możliwie wysokim poziomie.

Rozszerzenie graficzne Google Ads – czyli sposób na lepszą widoczność kampanii tekstowej

Poradnik jak poprawnie ustawić rozszerzenie graficzne w Google Ads. Dodawanie rozszerzeń reklam to jeden z kluczowych elementów mających wpływ na wynik jakości i lepszą optymalizację kampanii.

Wynik jakości – czyli jak obniżyć koszty w Google Ads

Analiza wyniku jakości to jeden z kluczowych elementów przy optymalizacji kampanii Google Ads. Zobacz jak zadbać o wysoki wynik jakości i dzięki temu obniżyć stawkę za kliknięcie.

Reklama tekstowa w Google Ads – instrukcja krok po kroku

Zobacz jak stworzyć reklamę tekstową, która zachęca do wejścia na stronę.

Tworzenie konta Google Ads – instrukcja krok po kroku

Sprawdź jak stworzyć konto Google Ads i uniknąć błędów.

Kliknięcie w maila – ustawienie konwersji w Google Ads

Zobacz jak w prosty sposób korzystając z Google Tag Manager ustawić konwersję w Google Ads.

Optymalizacja kampanii Google Ads – konwersje w grupach reklam

Dowiedz się jak sprawdzić dane o konwersjach w grupach reklam. Dzięki temu będziesz mógł podjąć decyzję o utrzymaniu bądź wstrzymaniu danej grupy reklam.

Ustawienie lokalizacji w Google Ads

Na co zwrócić uwagę przy ustawianiu lokalizacji w kampanii Google Ads. Instrukcja krok po kroku oraz szczegóły optymalizacyjne.

Dopasowania słów kluczowych w Google Ads

Kilka słów o tym jak nie przepalić budżetu w kampanii Google Ads dzięki dobremu ustawianiu dopasowań słów kluczowych oraz stosowaniu słów wykluczających.

Konwersja Google Ads – czas na stronie wraz z jej przewinięciem

Dzięki kampaniom Google Ads możemy szybko zwiększyć ruch na naszej stronie. Warto przy tym zadbać o to, żeby ten ruch był wartościowy i osoby na naszej stronie były faktycznie zainteresowane zamieszczonymi tam treściami. W tym materiale krok po kroku pokazuję jak to zrobić.

Kliknięcie w telefon – mierzenie konwersji w Google Ads

W 4 minuty pokażę jak za pomocą Google Tag Manager ustawić jako cel konwersji mierzenie ilości kliknięć w telefon w Google Ads.