Sieć reklamowa Google jest idealnym miejscem do budowania świadomości marki. Wypuszczasz na rynek nowy produkt lub usługę, których Twoi potencjalni klienci jeszcze nie znają? Poznaj reklamę w sieci wyszukiwania!

Reklama w sieci reklamowej Google – wypromuj swoją markę u partnerów Google

Reklama w sieci reklamowej (GDN – Google Display Network) sprawdzi się, jeśli dopiero co wchodzisz na rynek i masz do zaoferowania nową usługę lub produkt, a także w sytuacji budowania świadomości marki w Internecie. Dzięki reklamom możesz dotrzeć do potencjalnych klientów na wcześniejszym etapie niż chęć zakupu, czyli inaczej, niż w przypadku reklamy w sieci wyszukiwania.

Reklama w sieci reklamowej Google została zaprojektowana w taki sposób, aby przyciągnąć uwagę użytkowników, którzy mogą być zainteresowani Twoją ofertą. Często jest to działanie mające na celu uświadomienie użytkownika, że firma taka, jak Twoja, istnieje, a także, że potrzebuje on Twojego produktu i zainteresowanie go nim.

Sieć reklamowa – gdzie dokładnie wyświetlają się reklamy?

Reklamy w sieci reklamowej wyświetlają się u ponad 2 mln partnerów! Są to zarówno witryny desktopowe, jak i mobilne oraz aplikacje. Kolejnym miejscem, w którym może wyświetlać się reklama w sieci reklamowej jest Gmail. Medium, na które warto zwrócić szczególną uwagę to YouTube – sprawdzi się u osób, którym zależy na reklamie wideo.

Kampania w sieci reklamowej – typy reklam

Rozróżniamy kilka typów reklam w sieci reklamowej:

  • elastyczne reklamy displayowe, które składają się z tekstu oraz grafik,
  • reklamy graficzne,
  • reklamy interaktywne w HTML5,
  • reklamy wideo.

Skontaktuj się ze mną w celu omówienia szczegółów dotyczących Twojego biznesu!