Optymalizacja Google Ads pod względem lokalizacji
W tym poradniku pokazuję w jaki sposób optymalizować kampanię Google Ads zmieniając parametry ustawień lokalizacji. Sterując stawkami, zawężając bądź wykluczając lokalizacje, można w znaczy sposób usprawnić swoją reklamę.
Harmonogram reklam Google Ads – czyli sposób na efektywne wydawanie budżetu
W tym materiale pokazuję jak optymalizować kampanię Google Ads uwzględniając harmonogram reklam. Wyjaśniam jak wybrać dni i godziny wyświetlania reklamy tak, żeby przyniosła ona możliwie najwięcej konwersji.
Optymalizacja Google Ads – sprytny sposób na wykluczenia słów kluczowych
W tym materiale pokazuję jak sprawnie wykluczać słowa w przypadku, kiedy w sekcji „wyszukiwane słowa” pojawia się ich bardzo dużo.
Kampania Google Ads tylko na komórki? Poradnik optymalizacji
W tym materiale pokazuję w jaki sposób sterować budżetem kampanii w zależności od urządzenia na którym pojawia się reklama Google Ads. Przedstawiam również sposób prowadzania osobnych kampanii na komórki i komputery.
Instalacja Google Analytics 4 oraz Universal korzystając z GTM
W tym materiale pokazuję w jaki sposób korzystając z Google Tag Manager poprawnie zainstalować na stronie nową wersję Google Analytics oraz poprzednią (obowiązującą do lipca 2023 roku).
Przesłanie formularza cz3 – konwersja w Google Ads mierzona w oparciu o widoczność elementu
W tym materiale krok po kroku pokazuję w jaki sposób ustawić mierzenie konwersji w Google Ads jakim jest przesłanie formularza. Korzystam z reguły opartej o widoczność elementu, żeby ustawić tag w Google Tag Manager.
Przesłanie formularza cz2 – konwersja w Google Ads mierzona dzięki gotowej regule w GTM
W tym materiale krok po kroku pokazuję w jaki sposób ustawić mierzenie konwersji w Google Ads jakim jest przesłanie formularza. Korzystam z gotowej reguły w Google Tag Manager.
Przesłanie formularza cz1 – konwersja w Google Ads mierzona dzięki stronie podziękowania
W tym materiale pokazuję w jaki sposób ustawić mierzenie konwersji w Google Ads jakim jest przesłanie formularza. Jako przykład podaję sytuację, gdzie po wysłaniu formularza ładuje się strona z podziękowaniem.
Słowa kluczowe a ilość konwersji – czyli jak wycisnąć więcej z kampanii Google Ads
W tym filmie pokazuję jak optymalizować kampanię Google Ads sprawdzając konwersje dla poszczególnych słów kluczowych. Pokazuję jak zwiększyć ilość zapytań o klientów poprawiając wydawania budżetu na poszczególne frazy.
Wykluczenia słów kluczowych w Google Ads – czyli jak nie marnować budżetu
W tym materiale przedstawiam wykluczenia słów kluczowych oraz w jaki sposób efektywnie wykorzystywać je w kampaniach.
4 największe błędy w kampaniach Google Ads – zobacz jak ich uniknąć
W tym materiale przedstawiam moim zdaniem 4 największe błędy z jakimi się spotykam robiąc audyty kont Google Ads
Więcej kliknięć w Google Ads – czyli jak poprawić współczynnik CTR
Dowiedz się czemu poprawa współczynnika CTR jest ważnym czynnikiem optymalizacji kampanii Google Ads. Krok po korku pokażę o co należy zadbać, żeby CTR był na możliwie wysokim poziomie.
Rozszerzenie graficzne Google Ads – czyli sposób na lepszą widoczność kampanii tekstowej
Poradnik jak poprawnie ustawić rozszerzenie graficzne w Google Ads. Dodawanie rozszerzeń reklam to jeden z kluczowych elementów mających wpływ na wynik jakości i lepszą optymalizację kampanii.
Wynik jakości – czyli jak obniżyć koszty w Google Ads
Analiza wyniku jakości to jeden z kluczowych elementów przy optymalizacji kampanii Google Ads. Zobacz jak zadbać o wysoki wynik jakości i dzięki temu obniżyć stawkę za kliknięcie.
Reklama tekstowa w Google Ads – instrukcja krok po kroku
Zobacz jak stworzyć reklamę tekstową, która zachęca do wejścia na stronę.
Tworzenie konta Google Ads – instrukcja krok po kroku
Sprawdź jak stworzyć konto Google Ads i uniknąć błędów.
Kliknięcie w maila – ustawienie konwersji w Google Ads
Zobacz jak w prosty sposób korzystając z Google Tag Manager ustawić konwersję w Google Ads.
Optymalizacja kampanii Google Ads – konwersje w grupach reklam
Dowiedz się jak sprawdzić dane o konwersjach w grupach reklam. Dzięki temu będziesz mógł podjąć decyzję o utrzymaniu bądź wstrzymaniu danej grupy reklam.
Ustawienie lokalizacji w Google Ads
Na co zwrócić uwagę przy ustawianiu lokalizacji w kampanii Google Ads. Instrukcja krok po kroku oraz szczegóły optymalizacyjne.
Dopasowania słów kluczowych w Google Ads
Kilka słów o tym jak nie przepalić budżetu w kampanii Google Ads dzięki dobremu ustawianiu dopasowań słów kluczowych oraz stosowaniu słów wykluczających.
Konwersja Google Ads – czas na stronie wraz z jej przewinięciem
Dzięki kampaniom Google Ads możemy szybko zwiększyć ruch na naszej stronie. Warto przy tym zadbać o to, żeby ten ruch był wartościowy i osoby na naszej stronie były faktycznie zainteresowane zamieszczonymi tam treściami. W tym materiale krok po kroku pokazuję jak to zrobić.
Kliknięcie w telefon – mierzenie konwersji w Google Ads
W 4 minuty pokażę jak za pomocą Google Tag Manager ustawić jako cel konwersji mierzenie ilości kliknięć w telefon w Google Ads.