Wcale Ci się nie dziwię, gdy odkładasz słuchawkę, kiedy dzwoni do Ciebie 5 marketer z rzędu i mówi, że chce Ci sprzedać usługi związane z SEO, Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, copywritingiem… i mnóstwem innych skomplikowanych nazw! Większość z nich nie potrafi Cię przekonać… dlaczego?

Bo Ty zwyczajnie nie wiesz, jakie korzyści osiągniesz będąc w Internecie. Pozwól, że w tym artykule postaram się przekonać Ciebie, dlaczego to właśnie Twoja firma powinna zacząć działać w Internecie!

1. Online są Twoi klienci!

Nie jest ważne to, co sprzedajesz… ok, jest ważne, ale nie jest NAJWAŻNIEJSZE. Najważniejsze jest to, że w sieci działają Twoi klienci. Od tego, co oferujesz zależy sposób dotarcia do nich, ale uwierz mi – da się to zrobić. Czy to poprzez reklamę płatną, która zadziała praktycznie od razu, czy wyszukiwanie organiczne (Google), które będzie na siebie pracowało naprawdę długo. Czy tego chcesz, czy nie, czasy się zmieniają i jeśli się do tego nie dostosujesz, to… konkurencja zgarnie cały Twój dobytek!

2. W Internecie jest Twoja konkurencja

W sieci działa Twoja konkurencja! Jeszcze Cię nie przekonałem? To, że Ciebie tam nie ma i nie docierasz do potencjalnych klientów daje Twojej konkurencji przewagę nad Tobą – to do niej pójdą/zadzwonią/napiszą Twoi potencjalni klienci, a nie do Ciebie. A mogłoby być na odwrót…

3. Twój biznes to sklep? Ten produkt jest dla Ciebie niezwykle ważny!

Jeśli masz swój sklep, to koniecznie musisz przenieść go do Internetu! Reklamy produktowe są niezwykle skuteczne, a sprzedaż organiczna może Cię naprawdę zaskoczyć. Jeszcze lepiej, jeśli tworzysz coś niebanalnego, czego w Internecie jest mało, czyli masz swoją niszę – gwarantuję Ci, że Twoje zyski z miesiąca na miesiąc będą coraz wyższe 😉

4. Docieranie do klientów realnie zainteresowanych Twoimi produktami

Tego nie możesz zrobić “w realu”. Chyba, że poświęcisz mnóstwo czasu i energii na comiesięczne powracanie do klientów, którzy już np. zrobili zakupy w Twoim sklepie lub tylko weszli do niego, zainteresowali się produktem i wyszli. Internet daje Ci takie możliwości! Tzw. remarketing gwarantuje, że dotrzesz do nowych klientów, którzy już byli zainteresowani Twoimi produktami i to jeszcze kilkoma kliknięciami. To się opłaca!

5. Mierzalność działań

Piąty punkt to coś niesamowicie kosmicznego 😀 wiesz, że w Internecie możesz sprawdzić, jakie osoby są zainteresowane Twoimi produktami? Np. ich płeć, wiek czy miejsce zamieszkania. A także to, czy dana osoba była na stronie 1 minutę, czy 5! Albo czy wyszła od razu po przeczytaniu opisu produktu, czy poszła gdzieś dalej. Bomba, nie? 😉

Podsumowanie

Te 5 punktów to takie absolutne minimum tego, co osiągniesz dzięki temu, że zaczniesz działać w Internecie. Mam nadzieję, że teraz dwa razy zastanowisz się nad tym, co tutaj napisałem, gdy odmówisz temu biednemu marketerowi, którego przytoczyłem na początku 🙂

A ja jestem do Twojej dyspozycji! Chętnie opowiem Ci więcej o swojej działalności -> zapraszam do kontaktu.

Kategorie: Marketing

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Avatar placeholder

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.